زنانِ یک فیلم زنانه | مروری بر شخصیت‌های زن در سریال «در انتهای شب» مستند «دوئل» روایتی از مسیر پر پیچ و خم علیرضا حیدری + زمان پخش همه چیز درباره حواشی و فعالیت‌های عجیب «بنیامین بهادری» حضور ۴۰ بازیگر خارجی در فصل دوم «سلمان فارسی» اکران مجدد «آمِلی پولن» برای گردشگران المپیک «پیانو» در راه ایتالیا مدرسه‌ای به وسعت ایران با «میم مثل معلم» از شبکه دو سیما اقتصاد بی‌رنگ هنر | جای خالی حراج‌های هنری در گالری‌های مشهد نقد قطعه «جوکر» از امیر عظیمی و حمید صفت + زمان پخش تئاتر «شابلون» از امروز به روی صحنه می‌رود (۲ مرداد ۱۴۰۳) صحبت‌های وزیر ارشاد درباره معیار‌های تلویزیون، سینما و شبکه نمایش‌خانگی جدایی «قنبر از صنم» هم به داد گیشه نرسید | نگاهی به فروش سینما‌های استان در اولین ماه تابستان هشت بذر برای کاشتن یک درخت اعلام فهرست فیلم جشنواره تورنتو جزئیات مراسم یادبود سومین روز درگذشت «سعید راد» ماجرای زنی که سوژه پادکست جنایی شد! مجموعه شعر «تو و من و شب» را بخوانید «حبس مجرد» در جمع هشت فیلم پرفروش داستانی «هنر و تجربه»
سرخط خبرها

ناگفته‌های ابراهیم حاتمی کیا از اولین دیدارش با حاج قاسم

  • کد خبر: ۱۴۳۳۷۹
  • ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۸
ناگفته‌های ابراهیم حاتمی کیا از اولین دیدارش با حاج قاسم
قسمت پنجم فصل سوم برنامه تلویزیونی «ملک سلیمان» ویژه سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی امشب با حضور ابراهیم حاتمی کیا کارگردان و فیلم نامه نویس کشورمان پخش شد.

به گزارش شهرآرانیوز، ابراهیم حاتمی کیا در رابطه با اکران فیلم «به وقت شام» در حضور سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: فیلم نامه به وقت شام را برای حاج قاسم فرستاده بودم. البته این فیلم در مورد حاج قاسم نیست و به شکلی سینمایی به این موضوع می‌پرداخت. الحمدالله پس از تماشای فیلم چشمان اشک آلود حاج قاسم را دیدم نفسم باز شد.

حاتمی کیا افزود: دوستان خیری داشتم که توصیه می‌کردند در آن زمان وارد این بحث‌ها نشوم. اما در حال حاضر همگان دیده‌اند که داعش چه کرده است. داعش در شیراز چه کرد. اخیرا هم مقام معظم رهبری اشاره داشتند که باید از این وقایع گفت.

ناگفته‌های ابراهیم حاتمی کیا از اولین دیدارش با حاج قاسم

حاتمی‌کیا گفت: در اولین دیدارم با حاج قاسم خیلی صریح اعتراض کردم و گفتم من التماس می‌کنم به سوریه بروم.

حاتمی‌کیا با اشاره به فعالیت های شهید سردار سلیمانی بیان کرد: وقتی درباره فعالیت‌های حاج قاسم تحقیق کردم فهمیدم او چقدر درد می‌کشیده است. در شرایطی که هیچ نشانه مثبتی دریافت نمی‌کرد، تنها چیزی که حاج قاسم را پیش می‌برد ارتباطی بود که با آقا داشت.

وی ادامه داد: شاید تمام دیدارهای من با حاج قاسم به ده ساعت نرسد اما انرژی که از ایشان گرفتم باعث شد پروژه سریال حضرت موسی را بپذیرم. بعد از شهادت ایشان ۷ - ۶ ماه در منطقه تحقیق کردم و او را شناختم. اگر حاج قاسم را نمی شناختم قطعا به سراغ پروژه سریال حضرت موسی نمی‌رفتم. در بخشی از تحقیقات به این نتیجه رسیدم که حاج قاسم در همین توفان‌ها می‌رفت. او به آنچه که انجام می داد شک نداشت.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->